Opinia użytkownika: Joanna_2788
Dotycząca firmy: Tatuum
Treść opinii: Do sklepu Tatuum wybrałam się celem kupienia kurtki zimowej. Sklep był dobrze oświetlony, wieszaki z towarem rozmieszczone w sposób nieutrudniający przemieszczania się po sklepie, rzeczy niepodlegające sezonowej przecenie wyraźnie oznaczone informacją, że należą do nowej kolekcji. Niemalże od razu pojawiła się ekspedientka pytając o przedmiot moich poszukiwań i oferując pomoc w wyborze. Słysząc, że szukam kurtki na zimę zaproponowała dwa modele. Widząc, iż skłaniam się bardziej ku jednemu z nich, sama wyszukała potrzebny rozmiar i na moją prośbę, poszła upewnić się w kasie, czy podlega on przecenie. Po nieco dłuższej chwili (kasjerki były zajęte przyjmowaniem zakupów od innych klientek), wróciła z oczekiwaną informacją. Widząc moje wahanie, zaprezentowała inny model kurtki, proponując jego zmierzenie. Po podjęciu decyzji udałam się do kasy, gdzie byłam obsługiwana już przez inną osobę. Tam z własnej inicjatywy zapytałam się o warunki ewentualnego zwrotu towaru i dowiedziałam sie, że jako, że jest on przeceniony, w przypadku jego zwrotu, nie przysługuje mi zwrot gotówki, tylko wymiana na inną rzecz o podobnej wartości. Płatności dokonałam bez przeszkód, korzystając z terminala płatniczego. Jestem zadowolona z obsługi, szczególnie ze względu na nienachalną, ale kompetentną pomoc ekspedientki zajmującej się obsługą klientów na etapie poszukiwania i wyboru przez nich rzeczy do kupienia.