Opinia użytkownika: Joanna_2788
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do sklepu Empik wybrałam się celem kupienia kalendarza kieszonkowego na 2014 rok. Bez problemu znalazłam regał z kalendarzami, gdzie były one w przejrzysty sposób poukładane według wielkości. W sklepie nie było zbyt wielu osób tak więc z dwóch kas obsługiwana była jedna. Przede mną w kolejce stała tylko jedna osoba, która poprosiła kasjera o wskazanie lokalizacji konkretnego towaru na terenie sklepu. Kasjer oddalił się więc z klientem, chcąc spełnić jego prośbę. W międzyczasie, do drugiego stanowiska kasowego podeszła inna kasjerka, która jednak, nie zauważając, że jestem pierwsza w kolejce, zajęła się obsługą osoby stojącej za mną, na wysokości drugiego stanowiska kasowego. Po chwili pierwszy kasjer wrócił do swojej kasy, już bez klienta, który najwyraźniej zrezygnował z zakupu. Jednakże zamiast przyjąć do realizacji zakup wybranego przeze mnie kalendarza, bez żadnego komentarza, czy prośby o chwilę cierpliwości, zajął się sprawdzaniem czegoś na ekranie komputera. Mimo więc, że poszukiwany przeze mnie towar był dostępny i dobrze wyeksponowany, do zakupu nie doszło, bowiem zniechęcona lekceważeniem przez obsługę, zrezygnowałam z kupienia wybranego kalendarza.