Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Podjeżdzając na stację Pracownik pomagał przy tankowaniu jednemu z Klientów.Wygląd zawnętrzny stacji zadowalający, możliwość skorzystania z ręczników papierowych oraz rękawiczek jednorazowych na stanowisku, pojemnik na śmieci nie był przepełniony.Jedynie zastrzeżenia budził podjazd na stację - niedostatecznie odśnieżony, zbyt śliska nawierzchnia.W "sklepie" brak kolejki, czynna jedna kasa. Sprzedawca powitał mnie zwrotem " Witamy na stacji Lotos".Miał na sobie odzież firmową z logo Lotos oraz identyfikator. Pracownik zapytał o rodzaj płatności, poprosił o kartę "Navigator", nie padła informacja nt. przyznanych punktów. Sprzedawca nie zaproponował zakupu żadnego z produktów dodatkowych "promocji". Po zakończonej transakcji otrzymałam paragon fiskalny. Na pożeganie Pracownik stacji podziękował i zaprosił do ponownej wizyty. Ogólna wrażenie wyglądu sklepu jest pozytywne. Panuje ład i porządek, półki są zapełnione, sklep sprawia wrażenie dobrze zaopatrzonego. Wyeksponowane nagrody firmowe Navigator (osobny stojak). Toaleta ogólnodostępna, czysta, sprawne urządzenia. Reasumując poleciłabym tę stację rodzinie bądź znajomym.