Opinia użytkownika: Halina_91
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Otoczenie banku czyste. W sali obsługi klienta niewielu interesantów. Pracownicy zajęci obsługą klientów - na 2 stanowiskach. Po uprzejmym powitaniu i zapytaniu o cel wizyty - założenie konta - zaproszona zostałam do odrębnego pomieszczenia w celu przedstawienia oferty banku. Pracownik bardzo uważnie słuchał czego oczekuję, dopasował ofertę do moich potrzeb. Jednocześnie wykazywał się dobrą znajomością wszystkich produktów, o które pytałam (lokaty, oszczędzanie na rachunku). W czasie prezentacji oferty podkreślał zalety oferowanych produktów oraz wskazywał korzyści jakie daje otwarcie konta w tym właśnie banku. W czasie prezentacji posługiwał się materiałami poglądowymi: tabele opłat, przedstawienie w formie notatki sposobów na uniknięcie opłat i kosztów związanych z posiadaniem i używaniem karty kredytowej. Na zakończenie wizyty otrzymałam materiały reklamowe i informacyjne wraz z wizytówką osoby prowadzącej ze mną rozmowę. Forma pożegnania bardzo miła. W terminie ustalonym pracownik skontaktował się ze mną telefonicznie by zapytać o moją decyzję. Ubiór doradcy, stanowisko pracy, sposób rozmowy podkreślały i wzmacniały profesjonalizm obsługi.