Opinia użytkownika: Barbra
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Poszłam wczoraj do GETIN BANK gdyż kończyła mi się lokata. W środku była bardzo duża kolejka. Było pięć stoisk do obsługi. Obsługiwała tylko jedna Pani a reszta robiła "ważne" inne swoje zadania. Kolejka coraz bardziej się wydłużała. W końcu zaczęła obsługiwać jeszcze jedna Pani. Kiedy po kilkudziesięciu minutach była moja kolej zaczęłam rozmowę z pracownikiem. Pracownik był bardzo niemiły, miałam wrażenie jakby Pani robiła mi łaskę, że z nią rozmawiam.Wręcz jakbym jej przeszkadzała i chciała załatwić sprawę ze mną jak najszybciej. Poprosiłam ją o przedłużenie lokaty na takich samych warunkach bez żadnych zmian. Pracownica nie słuchała co do niej mówię. Proponowała kilka innych rozwiązań inwestycyjnych wiedząc, że mnie to nie interesuje. A o lokacie którą założyłam nie wiele mi powiedziała. Bardzo zła obsługa. Ludzie w kolejce byli zniecierpliwieni i źli, że to tak długo trwa.