Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Proama
Treść opinii: Niedawno miałam okazję zostać obsłużona przez pracowników z Proama. Kontakt rozpoczął się na infolinii, gdzie zgłosiłam szkodę komunikacyjną OC. Przede wszystkim jestem pod wrażeniem szybkości odebrania mojego połączenia, gdyż w przeciwieństwie do innych ubezpieczycieli nie czekałam na połączenie chyba nawet pełnej minuty. Rozmowa przebiegła sprawnie i w sympatycznej atmosferze. Otrzymałam wszystkie wytyczne i miałam czekać na telefon od rzeczoznawcy. Następnie czekałam dwa dni na pojawienie się Pana rzeczoznawcy, z którym ku mojemu zdziwieniu było bardzo trudno się umówić. A najbardziej zmartwiło mnie to, że Pan rzeczoznawca wcale nie miał na to czasu. Mimo wszystko udało się. Osobiście to mam mieszane odczucia co do tej firmy, ale cóż, albo się na nią trafi albo nie.....