Opinia użytkownika: tkaczontko
Dotycząca firmy: Exme shoes
Treść opinii: zgadzam się z wcześniejszą opinią że obuwie w tym sklepie jest dość drogie ale nie ocenie chce pisać w końcu nikt mi nie kazał kupować takich czy innych butów ale o ,,szefowej i szefie,, tego sklepu.Oboje reprezentują bardzo niski poziom wiedzy na temat tego co klientowi przysługuje a co nie jak i niski poziom kultury osobistej bo załatwiając kwestie sporne z klientem wypadło by się przedstawić jaką pełni się funkcje w sklepie i z kim ma się do czynienia to świadczy o szacunku do klienta .Przede wszystkim nie znajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania a podstawowym prawem klienta jest możliwość wyboru formy reklamacji czego próbowano mi odmówić i odesłać z kwitkiem , najpierw informując ze formy niezgodności towa..... nie przyjmą bo nie maja druku i nie muszą takiej formy przyjąć , kolejnym argumentem było to iż nie mogą przyjąć takiej formy reklamacji bo nie maja drukarki(co to klienta interesuje) aby wydrukować taki druk , potem trzeba było szefa poinstruować jak taki druk wygląda ale aby doszło do tego momentu trzeba było wytłumaczyć ,,szefostwu,, co to jest niezgodność towaru z umową jakie mi przysługują prawa itd zmarnowałam godzinę na coś co powinni mieć w jednym palcu prowadząc taki interes. w miedzy czasie dowiedzieliśmy się (od szefa )ze dzwoniono do rzecznika praw.... który podobno stwierdził iż sklep nie musi przyjąć reklamacji i aby moc złożyć reklamacje w formie niezgodności towaru z umową muszę jechać z tymi butami do rzecznika-kolejna bzdura rzecznik praw konsumenta nie jest potrzebny do napisania takiej formy reklamacji to był kolejny blef Tego pana aby pozbyć się nie wygodnego świadomego swych praw klienta. (poza tym żaden rzecznik praw konsumenta nie powie sprzedawcy że nie musi przyjąć reklamacji-to jest podstawowe prawo klienta )następnie dowiedziałam się ze buty nie były naprawiane wcześniej(to była 2 reklamacja) u producenta jak mnie informowano(aby wytłumaczyć długi okres reklamacji) tylko u przedstawiciela firmy tylko od kiedy przedstawiciel naprawia buty?( dowiedziałam się tego dopiero w tedy gdy poinformowałam szefostwo ze napisze meila do producenta i wyśle zdjęcia naprawionych butów) aby ustosunkował się do dokonanej rzekomo przez niego naprawy) tak więc spychologia w tym sklepie i zmyślanie na poczekaniu jest przerażająca ,wiedza i kompetencje personelu jest jeszcze gorsza, straszenie klienta sądem jest żenujące .Ktoś kto reprezentuje tak niski poziom wiedzy jak i choćby dobrej woli nie powinien sprzedawać nawet ziemniaków na rynku. ważne że klient zapłacił a resztą niech się sam martwi.