Opinia użytkownika: Dariusz_325
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: O 3:15 w nocy, przed pracą, zjawiłem się na stacji BP zlokalizowanej na moim osiedlu. Zatankowaną kwotę około 150 złotych zdecydowałem się zapłacić kartą (nie mając przy sobie gotówki). Terminal wyświetlił komunikat "nie honorować". Kolejne dwie próby przyniosły tę samą treść. Zapytałem się sprzedawczyni: "Co mówi procedura w takim przypadku?". Pani odpowiedziała, że nie powinna pozwolić mi odjechać, ale zrobi dla mnie wyjątek, musi jedynie spisać mój numer rejestracyjny i dowód i - będę mógł "podskoczyć" do domu lub bankomatu po pieniądze, z którymi mam jak najszybciej wrócić. Po kwadransie byłem z powrotem - wielce wdzięczny, że pani poszła mi na rękę i ostatecznie zdążyłem do pracy.