Opinia użytkownika: Joanna_2777
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Do sklepu Biedronka wybrałam się w niedzielne przedpołudnie. Wchodząc do środka minęłam równo stojące, metalowe koszyki. Wzięłam jeden z nich i poszłam dalej. Przy wejściu do środka w specjalnym stojaczku poukładane są gazetki dla Klientów z aktualnymi promocjami. Przy stoisku z pieczywem zauważyłam Panią, która właśnie wykładała chleb. Na moje ,,Dzień dobry'' Pani uśmiechając się, popatrzyła na mnie i również mnie powitała .Ilość kupujących o tej porze była niewielka. W sklepie panowała spokojna atmosfera. Wszędzie panował ład i porządek. Warzywa równiutko pokładane zgodnie z gatunkiem. Dzisiaj, zgodnie z promocją, królowały banany. Idąc dalej minęłam stoisko z kawami oraz nabiałem. Przy każdym produkcie widoczna była wyraźna cena, a pomiędzy poukładanym towarem nie było pustych przestrzeni, ani wolnych miejsc. Półki czyste, nie pokryte kurzem. Po przejściu pozostałych działów i włożeniu kilku produktów do koszyka, skierowałam się w kierunku kasy. Przede mną stały tylko trzy osoby. Mogłam więc usłyszeć, jak każda z tych osób została powitana,obsłużona i zaproszona do kolejnych zakupów.W moim przypadku było tak samo. Pani uprzejmie mnie powitała, po podliczeniu wyraźnie poinformowała mnie o kwocie, jaką mam zapłacić, otrzymałam, paragon i usłyszałam ,,Zapraszamy ponownie'' Na swoją kolej nie czekałam dłużej, niż kilka minut. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Moje wrażenia z pobytu w tym sklepie są bardzo pozytywne. Jedyne, co zmieniłabym w Biedronce, to możliwość płacenia kartami płatniczymi. Myślę, że Klienci byliby bardzo zadowoleni.