Opinia użytkownika: Katarzyna_4184
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: 10 stycznia około godziny 12.45 wybrałam się na zakupy do sklepu sieci Biedronka. Od razu przy wejściu zauważyłam brak gazetek reklamowych na stojakach dla nich przeznaczonych - zwykle biorę gazetkę i poszukuję ciekawych ofert. Po wejścia zauważyłam także brak koszyka podręcznego, co zmusiło mnie do podejścia do kas i zabrania go stamtąd. Kilka minut spędziłam w sklepie, poszukując interesujących mnie towarów. W przejściu jednej z alejki był wózek z paletą, której nie rozpakowywał żaden z pracowników, a utrudniał on przechodzenie. Pozytywem, na który zwróciłam uwagę był porządek na półkach i w koszach z produktami - nie były one tak porozrzucane i nie na swoim miejscu jak to zwykle zauważam w tych sklepach. W strefie kas dwie z nich były otwarte, przy każdej znajdowała się kolejka złożona z kilka (3-4) osób, co zmusiło mnie to odczekania kilku (7-10) minut. Pani kasjerka była uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych, jednak robiła to w sposób automatyczny - każdego klienta traktowała jednakowo, nie odczułam indywidualnego podejścia do klienta. Ogólnie wizytę w sklepie Biedronka oceniam raczej pozytywnie, chociaż kilka wspomnianych czynników spowodowało, że ocena nie jest wysoka.