Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Do wejścia do Tchibo zachęciła mnie reklama w telewizji, gdyż zobaczyłam kurtkę, która mi się spodobała. Już od wejścia zostałam przywitana słowami "Dzień dobry, witamy w Tchibo". Jest to bardzo miłe, że ktoś zauważa moją obecność, jednak przy dłuższej wizycie w sklepie okazuje się irytujące słyszeć ciągle "Witamy w Tchibo". Kurtka, której szukałam wisiała na wieszaku. Gdy tylko do niej podeszłam i zaczęłam oglądać podszedł do mnie bardzo miły Pan, który znowu mnie przywitał słowami: "dzień dobry, witamy w Tchibo" i zaczął mi opowiadać o tej kurtce oraz zaprosił do przymierzenia. Przymierzalnia mała, ale czysta, lustra bez odcisków palców, na podłodze nie było widać wieszaków, tekturek i innych pozostałości po innych klientach. Do kurtki zaczął proponować spodnie i rzeczy komplementarne. Gdy podeszłam do kasy, kolejny raz usłyszałam słowa "dzień dobry, witamy w Tchibo". Pani z uśmiechem poinformowała mnie o możliwości zwrotu, wymiany, warunkach gwarancji. Zaproponowała bardzo dużo rzeczy, rękawiczki, które stały przy kasie, kawę z ciastkiem, kawę do wypicia, katalog, stronę internetową.Po kupieniu kawy, Pani doradziła mi ciasto, opowiadając, co z czego jest zrobione, powiedziała mi o alergenach gdy ją o to poprosiłam. Kawa i ciasto zostały bardzo szybko podane. Stoliki były bardzo czyste, nawet metalowe nogi od stolików się świeciły, krzesła równo ustawione. Kawa była przepyszna, lecz ciągle słyszane słowa "dzień dobry, witamy w Tchibo" doprowadzały mnie do skrajnej irytacji. Pracownicy byli niesamowicie uprzejmi i uśmiechnięci, jednak nadmiar informacji, które pewnie muszą przekazać każdemu klientowi sprawia mętlik w głowie tegoż klienta. Ze względu na natłok informacji i ciągle powtarzające się "dzień dobry, witamy w Tchibo" chyba zostanę klientem sklepu internetowego, a do sklepów w galeriach handlowych zajrzę w ostatecznym wypadku. Było czysto, ładnie pachniało, słychać było delikatnie muzykę, a kawa była naprawdę przepyszna. Pracownicy są niesamowicie uprzejmi w stosunku do klientów, jednak współczuję im tak ciężkiej pracy i podziwiam wiedzę, którą posiadają o produktach.