Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Burger King
Treść opinii: Niezrozumiałe było dla mnie, w dniu 4 stycznia, działanie marketingowe i zapraszanie do Burger King w Karolince. Młoda, urocza dziewczyna, odziana w firmową koszulkę wręczała klientom CH Karolinki kupony rabatowe i zapraszała z uśmiechem na zakupy w Burger King. Ponieważ były z nami dzieci postanowiliśmy kupić podwójną porcję frytek, tym bardziej, że atrakcyjna cena na kuponie widniała. Podeszliśmy do punktu BK a tu pracownicy informują nas o awarii i zapraszają z uśmiechem za jakiś czas (bliżej nie określili). Odpowiedziałam na to: nie to idziemy do konkurencji, bo placówek z frytkami jest wiele obok. No katastrofa, zaprasza się klientów z uśmiechem po to by ich za chwilę, także samo odprawić z ”kwitkiem”.