Opinia użytkownika: Katarzyna_4184
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: 4 stycznia 2014 roku około godziny 14.30 wybrałam się na zakupy do sklepu sieci Biedronka w Rybniku przy ulicy Zebrzydowickiej. Pomimo dużej liczby aut na parkingu bez problemu znalazłam miejsce do zaparkowania pojazdu - ze względu na duży parking, co jest udogodnieniem dla klientów. Po wejściu do sklepu wzięłam koszyk do ręki na mniejsze zakupy i udałam się do miejsca z pieczywem, wybrałam interesujący mnie produkt, następnie udałam się po kolejne potrzebne mi towaru. W sklepie panował duży ruch, jednak przejście między poszczególnymi regałami nie było utrudnione. Wyjątkiem była jedna alejka, w której pracownica stała z wózkiem na palety i wykładała towar, co uniemożliwiało przejście i zmusiło do zawrócenie i obejścia tej alejki na około. Następnie udałam się do kasy. Przy każdej w kolejce stało kilka osób, jednak aż 4 kasy były otwarte, więc obsługa przebiegała sprawnie - nie trzeba było długo czekać. Gdy nadeszła moja kolej, pani kasjerka powiedziała "Dzień dobry", po czym rozpoczęła nabijanie produktów. Po podaniu kwoty do zapłaty spytała czy posiadam "drobne" (7 groszy), po tym jak je otrzymała, grzecznie podziękowała i po zakończeniu obsługi, powiedziała "Do widzenia". Ogólnie wizyta w sklepie Biedronka przebiegła sprawnie, chociaż personel mógłby zadbać o lepsze zagospodarowanie przestrzeni sklepu, gdyż wiele rzeczy w ekspozycji było porozrzucane, niepoukładane lub nie na swoim miejscu.