Opinia użytkownika: Wiesław_65
Dotycząca firmy: morele.net
Treść opinii: Do skorzystania z usług Morele.net skłoniły mnie trzy elementy: a) ceny niższe niż w normalnych marketach elektronicznych, b) znajdujące się na stanie interesujące mnie produkty, c) wsparcie programu 5Plus.Ten trzeci element dał mi możliwość poznania jakości obsługi telefonicznej. Po złożeniu zamówienia zorientowałem się, że nie zarejestrowałem numeru telefonu do programu 5Plus, więc zadzwoniłem na infolinię sklepu by dowiedzieć się czy mogę zarejestrować numer po fakcie.Oczekiwanie na połączenie z konsultantem było dość krótkie. Po przedstawieniu sytuacji konsultant poinformował mnie, że nie ma możliwości naliczenia punktów za już złożone zamówienie, więc zapytałem o możliwość anulowania zamówienia by złożyć je ponownie po rejestracji numeru telefonu. Konsultant powiedział, że jest w stanie zrobić to dla mnie od ręki i tak też się stało.Po chwili mogłem już złożyć nowe zamówienie, cieszyć się dodatkowymi punktami i oczekiwać na przesyłkę.W ciągu niecałego tygodnia paczka była już w moich rękach, produkty zgadzały się z zamówieniem i były w idealnym stanie.