Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Muszę wyrazić ogólne słowa uznania dla Banku PKO za nader szybką i co ważne, tematyczną reakcję w portalu Jakości Obsługi. 30 grudnia zamieściłam opinię o placówce której jestem klientem, wyrażając w niej m.in. moje sugestie za miniony rok. Ku mojemu zdziwieniu, już następnego dnia (mimo iż był to Sylwester) wpisano odpowiedź, nie lakoniczną, obiegową, uniwersalną dla każdej wypowiedzi, jakby automatyczną, lecz tematycznie ustosunkowującą się do mojej, tej konkretnej opinii, chociaż była ona w pełni pozytywna. Nie jest to pierwsza taka reakcja, to daje poczucie ”wagi” jaką przywiązuje się do uwag klienta i jak ważne jest jego zadowolenie. Tak należy budować renomę instytucji. Takim zachowaniem PKO jest przykładem dla innych firm, także wielu banków (wg mnie), które na naszym rynku taką reakcją są ciągle nieliczne (wiele opinii mam na koncie), niektóre zamieszczają automatyczną odpowiedź (np. Biedronka czy ING Śląski), typu: dziękujemy …, przeanalizujemy,,,, ble. ble, ble. Ogrom firm w ogóle nie zadaje sobie tego trudu. PKO to poważny Bank, chyba dobrze że jestem ich klientem.