Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Salon meblowy
Treść opinii: Do tego sklepu udałam się aby rozpoznać dostępność kanap bo pojawiła się potrzeba takiego zakupu. Dość bogate zaopatrzenie (komplety i sztuki, kuchnie, pokoje, garderoby), dość ładnie eksponowane, widoczne ceny (niewielkie obniżki wyprzedażowe też były), w miarę swobodnie można było przechodzić ale nazwa "salon" jest wg mnie - na wyrost. Pracownik sklepu, młody mężczyzna zajął się mną gdy go o to poprosiłam, nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia swoją postawą, trochę jakby opryskliwy był gdy spytałam o ewentualną obniżkę kanapy, która nie miała takiej informacji, odpowiedział ”my nie jesteśmy Media Markt”; więc nie macie telewizorów – odrzekłam. Trochę go to zmieszało i nawet jakby rozdrażniło, jednak powstrzymał swoje emocje ale dodał – my nie zmuszamy do zakupów. Brak kompetencji, brak życzliwości, brak tego czegoś co sprzedawca powinien mieć – umiejętności prowadzenia grzecznego dialogu z klientem. Odpowiadał na pytania dotyczące mebli ale rozmowy nie potrafił prowadzić, wtórować próbował mu starszy pan, ale też z marnym efektem. To sprzedawcy jakich już dziś, raczej się nie spotyka, oczekują że klient wejdzie i kupi albo nie. Podstawowej zalety im brak – komunikatywności. Była kanapa, która przypadła mi do gustu i nawet przystępną cenę miała, ale czy jeszcze tu wrócę, nie wiem, przedyskutuję to z mężem. Ta wizyta to był tylko rekonesans, w dodatku niesmaczny w odczuciach.