Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mirona

Dotycząca firmy: POLOmarket

Treść opinii: Sklep znajduje się w dogodnej lokalizacji, w sąsiedztwie domków jednorodzinnych. Przed sklepem jest duży parking dla klientów. Niestety już na wejściu przywitał mnie pracownik ochrony, który weryfikował czy aby na pewno będę dokonywała zakupów w ich sklepie. W przeciwnym wypadku zostałabym poproszona o opuszczenie parkingu. Sklep jest uporządkowany, muzyka gra w tle i nie przeszkadza w dokonywaniu zakupów, komunikacja na sklepie jest zrozumiała i widoczna. Kiedy podeszłam do stoiska mięsnego, obsługiwały tam dwie pracownice. Podczas gdy jedna z nich obsługiwała już klienta, druga sprzątała urządzenia do krojenia i porządkowała blaty. Stałam tam około 10 min i nikt nie zwracał na mnie uwagi. Sama poprosiłam pracownicę stoiska, czy mogłaby mnie obsłużyć, ponieważ nikogo w tym czasie nie obsługiwała. Na co uzyskałam odpowiedź, że musi najpierw posprzątać, bo kiedy ma to zrobić jak stale są klienci. Cierpliwie czekałam więc, zanim nie zostałam obsłużona przez drugą panią. Obie pracownice zachowywały standardy higieny wymaganej na tym stanowisku, obsługiwały sprawnie, jednakże bez uśmiechu. Otwarta była jedna kasa plus pani na stoisku monopolowym kasowała również. To co mnie najbardziej zdziwiło to obojętność obsługi. Pracownicy zachowywali się tak, jakby nie zależało im na obsłudze klienta. Plus za ofertę asortymentową i dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru na półce.