Opinia użytkownika: Maria_413
Dotycząca firmy: Medica Polska
Treść opinii: Zarejestrowałam się w Medice skuszona ofertą promocyjną dla klientów pewnego banku. Całe życie przyzwyczajona do korzystania z usług ubezpieczyciela państwowego, w Medice zostałam okropnie rozpieszczona - wizyty umawia się telefonicznie lub przez internet, a wszystko jest załatwiane szybko i sprawnie. To świetne rozwiązanie dla osób, które nie mają czasu, żeby godzinami czekać na korytarzu, bo "może pan doktor przyjmie..."! Kolejnym plusem jest także zupełnie inne traktowanie pacjenta podczas wizyt - obsługa rejestracji widząc, że jestem "ta prywatna", zawsze stara się obsłużyć mnie jako pierwszą (lub przynajmniej jedną z pierwszych). No i wyniki wszystkich badań dostaję od ręki - i do ręki!Jednak jest jeszcze wiele wad, które przemawiają na niekorzyść ubezpieczeniu Medica. Przede wszystkim, podczas telefonicznego kontaktu z konsultantem zdarzają się osoby mało kompetentne, którym nie dość, że brakuje wiedzy na temat oferowanych usług, to jeszcze - co najgorsze - ich podejście jest dalekie od profesjonalnego. Co więcej, czasami kontakt zwrotny dotyczący umawianych wizyt odbywa się tak późno, że zapracowany i zabiegany klient ma problem z wpasowaniem terminu wizyt w swój harmonogram. Ostatnim gwoździem do trumny jest podwyżka cen od stycznia 2014 - biorąc pod uwagę zakres ubezpieczenia, Medica po prostu nie wytrzymuje konkurencji innych, znacznie tańszych firm, których coraz więcej pojawia się na rynku. A szkoda, bo podstawy działalności bardzo mi odpowiadały.Podsumowanie:+ system telefonicznego lub internetowego planowania wizyt+ możliwość dokładnego określenia daty i godziny wizyty+ lepsze traktowanie w placówkach zdrowia+ wyniki badań do ręki- CENA- czasami niekompetencja pracowników infolinii- opóźnienia w informowaniu klientów o umówionych wizytach- ograniczony zakres usług (w zależności od wybranego pakietu)