Opinia użytkownika: Ewa_1562
Dotycząca firmy: Perfumeria Millor
Treść opinii: Personel w stosunku do klienta zachowywał się dosyć obojętnie. Nie reagował na przyjście nowych klientów w sposób grzecznościowy (mówiąc "Dzień dobry"), a jedynie na nich spoglądał. Podczas mojego pobytu w perfumerii nie podeszła do mnie żadna Pani, aby zapytać czy potrzebuję pomocy/porady. Po zapytaniu o produkt otrzymałam informację, którą równie dobrze mogłabym wyczytać z etykiety. Ekspedientki były bardziej zainteresowane własnym towarzystwem niż klientami. Jedyny kontakt można było nawiązać przy kasie, gdzie Pani musiała powiedzieć kwotę do zapłacenia i zaproponować reklamówkę.Perfumeria jest dosyć dobrze wyposażona. Nieraz można dostać tam produkty, których nie otrzyma się w popularnych drogeriach. Jeżeli chodzi o wystrój, z pewnością przydałaby się modernizacja.