Opinia użytkownika: Ijo
Dotycząca firmy: Agadent
Treść opinii: Skorzystalam w przychodni z usługi w ramach NFZ. Chciałam dopłacic za znieczulenie- niezbyt sympatyczna Pani w recepcji poinformowała Mnie że jak najbardziej jest taka możliwość i płatnośći dokonuje się po wyjściu z gabinetu. Moja wizyta opozniła się conajmniej 20 minut. Przez ten czas obejrzałam wnętrze placówki. Wewnątrz było czysto i schludnie. Placówka mała, kameralna. Nie przeproszono mnie za opoznienie. Po wejsciu do gabinetu stomatolog dokonała przegladu mojego uzębienia- nakładając dwukrotnie poprawki. Nie skojarzyło mi się to z doświadczeniem i profesjonalizmem lekarza- jak zapewniała reklama kliniki na swojej stronie www. Młoda średnio uprzejma Pani Doktor zabrała się nastepnie do pracy. Asystowała jej recepcjonistka, ktora jednocześnie najprawdopodobniej nie zmieniając rękawiczek wychodziła i odbierała telefony. Zapytałam lekarki czy dostanę znieczulenie i potwierdziłam, że oczywiście dopłacę za nie. Stomatolog oburzonym tonem odpowiedziała iż nie ma takiej możliwości i kontynuowała pracę. Bolało mnie oczywiście. Poczułam się oszukana. Zdecydowanie jakość obsługi pacjenta pozostawia tu wiele do życzenia. Napewno nie skorzystam już z usług tej kliniki, i zdecydowanie odradzam. Jedynym plusem jest wygląd placówki oraz lokalizacja.Ceny za usługi poza NFZ są standartowe.