Opinia użytkownika: Piotr_2057
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Uzyskałem informacje, o które prosiłem. Największy minus to zawiłe menu z przyciskami od 0 do 9 gdzie trzeba słuchać automatu, a także czas oczekiwania gdy słychać " all our lines are busy at the moment" -co doprowadza do szału po kolejnym razie. Chyba zbyt mało konsultantów pracuje tam stąd wiecznie czekanie. Pracownik - chyba Kamil , który mnie obsługiwał był wyjątkowo miły a tematy, których nie umiał sam załatwił z kompetentną osobą w taki sposób, że klient uzyskał usługę jaką potrzebował. Trochę to trwało,ale konsultant przeprosił za czas oczekiwania. Ilość ludzi w tym dziale wydaje się być chyba zbyt mała, zaś kultura pracownika i chęć pomocy vs oddział banku stacjonarny gdzie poczułem się jak zło konieczne, tutaj na 5.