Opinia użytkownika: asiekkl
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Szukałam w Empiku pewnej kolekcji płyt DVD na prezent gwiazdkowy. Na półce udało mi się znaleźć jedynie kolekcję na Blu-ray w cenie o około 100zł wyższej. Zapytałam przechodzącego pracownika, czy ta sama kolekcja jest dostępna na DVD. Pracownik od razu pomógł mi odnaleźć poszukiwany produkt, bez sprawdzania w komputerze itd. Ponadto zaproponował, że jeżeli chcę zapłacić kartą, to mogę zrobić to bezpośrednio u niego bez oczekiwania w dość długiej kolejce. Pracownik miał przy sobie tablet i terminal do kart płatniczych, więc cała transakcja została sfinalizowana w ciągu minuty. Pracownik był przy tym bardzo miły i uprzejmy. Uważam, że pomysł z kasjerami, którzy "krążą" wśród klientów, pomagają i od razu kasują zakupy jest naprawdę znakomity i pozwala zmniejszyć długość kolejek, co w okresie przedświątecznym jest szczególnie istotne.