Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Wracając do domu zajechałam jeszcze na Orlen w celu zatankowania auta. Było około południa więc ruch na stacji benzynowej nie był duży, dwa inne samochody stały przy dystrybutorach paliwa. Ponieważ moje auto posiada instalację LPG, potrzebna jest mi pomoc kogoś z obsługi. Zaparkowałam przy dystrybutorze i wysiadłam z auta. Po upływie kilku sekund podszedł do mnie pracownik obsługi, powitał mnie i zapytał jaki rodzaj paliwa chce zatankować. Poprosiłam o zatankowanie i gazu i paliwa, do określonej kwoty. Sama udałam się w stronę budynku Orlen. W środku było bardzo czysto, towar prawie idealnie poukładany na pólkach. Stanowisko z kawą oraz stoliki dla klientów czyste. Oprócz mnie był jeszcze jeden klient. Podeszłam do kasy, powitała mnie młoda dziewczyna. Zapytała, czy życzę sobie jakieś dodatkowe produkty typu baton, kawa. Gdy odmówiłam, podała mi kwotę do zapłaty i zapytała, czy posiadam kartę na punkty Orlen. Podałam jej obie karty, na punkty Orlen i kartę płatniczą. Zapytała jaki rodzaj potwierdzenia zakupu sobie życzę, fakturę VAT czy paragon. Proces płatności przebiegł bardzo sprawnie, pani podziękowała i pożegnała się ze mną w bardzo miły sposób. Wychodząc z budynku minęłam pracownika, który tankował moje auto. Uśmiechnął się i również grzecznie pożegnał. Cały proces nie trwał dłużej niż 5 minut i po chwili mogłam już kontynuować swoją jazdę. Bardzo szybka i miła obsługa. Polecam.