Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Jestem klientką fili 3 Getin Banku w Bielsku-Białej. W ostatni piątek tj. 6.12.2013 pojechałam wpłacić pieniądze oraz przedłużyć lokatę. Jak to zazwyczaj w piątek ilość petentów przewyższała możliwości obsługi. Czekałam 30 min. mimo, iż w kolejce były tylko 3 osoby. Na 4 możliwe stanowiska funkcjonowało tylko 1, gdyż drugie obsługiwało tylko klientów kredytowych. Pomimo, iż czas obsługi się wydłużał na pozostałych 2 stanowiskach nie pojawił się żaden z pracowników a ewidentnie występowała taka możliwość, gdyż 2 pracowników znajdowało się na zapleczu i korzystali z przerwy. W końcu doczekałam się swojej kolejki i tym razem zostałam pozytywnie zaskoczona. Pracownica banku posiadała dużą wiedzę i kompetencje. Na wszystkie moje pytania udzieliła wyczerpujących odpowiedzi. Próbowała zachęcić mnie do skorzystania z całej gamy produktów banku, nie skorzystałam lecz widać było zaangażowanie i chęć sprzedania produktu jakim był fundusz żywnościowy oraz dodatkowe konto dla małżonka. W mojej opinii osoba która mnie obsługiwała dobrze wywiązywała się ze swoich obowiązków oraz była uprzejma i elokwentna. Zaproponowała mi również bym zawsze przed wizytą w oddziale zatelefonowała do niej wcześniej tak bym nie musiała tracić czasu i móc zostać obsłużoną o danej godzinie bez konieczności stania w uciążliwej kolejce. Wizytę w banku całościowo mogę ocenić w stopniu bardzo dobrym przy czym na taką ocenę wpłynęła w zasadniczym stopniu pracownica banku a jedynym minusem był długi czas oczekiwania oraz brak zaangażowania pozostałych kasjerek.