Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Lidl to jedna z moim ulubionych sieci, jeśli chodzi o asortyment. Produkty są zwykle świeże, dobrej jakości, jest duży wybór. Ostatnio doszło jeszcze świeżo wypiekane pieczywo- moim zdaniem świetny pomysł. Z reklamacjami nigdy nie było problemów, chociaż muszę przyznać, że obsługująca mnie wtedy "kierowniczka sklepu" nie była zbyt miła, kiedy chciałam dokonać zwrotu (kawa opisana jako ziarnista, była niestety mielona- stąd mój zwrot).Lidl na Sosnowskiego jest najbliższym dla mnie, bywam tam często i niestety często jestem świadkiem nieciekawych sytuacji. Wydaje mi się, że jest to głównie wina personelu- pracownicy krzyczący do siebie przez pół sklepu, przeklinający lub poprostu nie przyjemni. Kiedyś zostałam niemal odepchnięta przez panią "układającą" ( czy też może raczej przerzucającą sałatę z kartonów) ze stoiska warzywnego- innymi słowy: sama oberwałam kartonem. Ani słowa przepraszam. Szkoda. Panie czy panowie na kasach wiecznie obrażeni, kasują produkty w tempie zastraszająco szybkim (słyszałam, że to ogólny wymóg Lidla- moim zdaniem bardzo zły), przy największym tłumie otwarte dwie kasy.. Słaba organizacja. Wiedza pracowników - prawie żadna. Nigdy nie wiedzą, co jest gdzie ani czy w ogóle jest gdzieś na półkach. Na półkach czy w koszach często panuje bałagan- tutaj jednak nie winię tylko obsługę, klienci też robią swoję. W weekendy niestety zwykle na półkach są pustki- dostawy są niby regularne, ale może zbyt rzadkie? Brak mięsa czy warzyw w niedziele to standard.Podsumowując- Lidl jako sieć, zdecydowanie tak. Lidl na Sosnkowskiego- tylko dla wytrwałych.