Opinia użytkownika: Paulina_851
Dotycząca firmy: Maibang Poland
Treść opinii: Zakup dokonany przez allegro, pieniądze wysłane jeszcze tego samego dnia. Dwa - trzy dni robocze później listonosz przynosi kopertę z tuszami do drukarki. Od razu rozpakowałam towar i przystąpiłam do wymiany. Wsadziłam kolor żółty - drukarka go bez problemu przyjęła, już chciałam wystawić pozytywny komentarz ale przyszła kolej na niebieski tusz - wymieniam, "Nie zidentyfikowano tuszu!". Myślę sobie, trudno, nie będę płakać z powodu jednego tuszu - wkładam drugi niebieski - efekt ten sam. I w tym momencie wiedziałam że mam problem bo drukarka nie ruszy bez choćby jednego koloru. Telefon w firmie Maibang to chyba zbyt trudny wynalazek do obsługi. Można dzwonić cały dzień i się człowiek nie dodzwoni. Była wymiana maili o problemie, kazali mi wsadzić wszystkie tusze od jednego producenta - a w paczce dwa kolory (magnat i niebieski) wysłali mi innej produkcji. Pytam więc jak mam to uczynić? Kazali odesłać, że zwrócą kasę itd. Wysyłam. Paczkę odebrali, czekam kilka dni - zwrotu nie ma. Upominam się na mailu - mówią że mają na to 14 dni. Nie mój błąd a mam czekać. Wystawiłam komentarz negatywny bo dość nerwów naszarpałam. Kasę zwrócili, i wysłali prośbę o unieważnienie komentarza bo przecież zwrócili pieniądze. W moim mniemaniu w 100% zapracowali na negatywa wysyłając tusze dwóch różnych producentów gdzie dobrze wiedzą co powinno się w drukarce znajdować. Obecnie mnie szantażują, że skoro wystawiłam im negatywny komentarz to oni opiszą w komentarzu dla mnie sytuację "po swojemu" NIE POLECAM!