Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: MojaOpinia

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Powiem jednym słowem: DRAMAT. Natarczywa, agresywna sprzedaż telefoniczna. Jestem klientką Plusa od ponad 10 lat i NIGDY WIĘCEJ (czekam tylko do końca umowy). Dzwoni konsultantka, nie pyta, czy mam chwilę na rozmowę. Sama ją informuję, że mam dosłownie minutę - byłam przed spotkaniem. I się zaczęło. Próbowała mi sprzedać internet mobilny, którego absolutnie nie potrzebuję. Odmówiłam chyba ze 20 razy, ciągle słysząc "ja rozumiem, ale pani ... (tu moje imię - BTW czemu oni się spoufalają ze mną?)". Po kilku minutach (choć informowałam, że mam minutę), MUSIAŁAM SAMA SIĘ ROZŁĄCZYĆ, gdyż żadne argumenty na konsultantkę nie działały. Niesamowicie mnie zdenerwowała swoją natarczywością i nie słuchaniem tego co mówię - ile razy trzeba powiedzieć 'nie'? I ilu klientów zdecyduje się kupić ten cholerny internet tylko po to, żeby mieć święty spokój z natarczywym konsultantem? Czy nikt nie rozumie w Plusie, że to na dłuższą metę zmniejszy im ilość klientów, a nie zwiększy? Po tej rozmowie jestem pewna jednego: podjęłam dobrą decyzję, że rezygnuję z PLUSA. Przy okazji - jako stała klientka od ponad 10 lat, mam ofertę gorszą niż w innych sieciach na start. Ostrzegam wszystkich przed Plusem.