Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: opineo.pl
Treść opinii: Opinie wystawiam na podstawie moich przeżyć z związanych z tym serwisem i obserwacji, w mojej ocenie serwis opineo.pl jest nieuczciwym serwisem w ogóle nierzetelnym, ponieważ jak się wystawia NEGATYWNA jakiemuś sklepowi to z wiadomych mi przyczyn opineo.pl tak przeciąga opublikowanie tego negatywnego komentarza by go nie opublikować wcale. Sklep ma 7 dni na reklamacje negatywnego komentarza który np wystawiam ja! (takie zasady rzecz normalna) ale przykładowo jak nie odpowiem ja w ciągu 7 dni na reklamacje sklepu to automatycznie opineo.pl traktuje to jako zgodę z mojej str i ze ja odwołuje swoje słowa (NEGATYWNY KOMENTARZ), ja jednak nie odwołuje go cały czas a moderator sam decyduje czy opublikuje czy nie i sprawa się toczy już miesiąc i oczywiście stanęła w miejscu. Mojej opinii negatywnej jak nie było tak nie ma. Ma to związek z cennikiem opineo.pl mianowicie ten serwis opiniuje inne sklepy tzn (ja, my ,wy ogólnie klienci) jednak nie jest obiektywny wystawia na ogół same pozytywne opinie, negatywne są nie opłacalne dla opineo. Serwis działa na szkodę dla klienta bo człowiek ufa tzn chce ufać portalowi patrzy na opinie innych, a jak wystawiane są same dobre opinie to jest to nie uczciwe gdyż ja się dwukrotnie spotkałem z negatywnymi sklepami i oczekiwałem na przesyłkę 3, a w następnym sklepie w ogóle transakcja nie doszła do skutku stad moje negatywy. Ale jak sklep reklamuje negatywa to nie ma bata strata klienta!!Abonament miesięczny portalu opineo.pl jest od 38zł do 380zł wiec jak sklep płaci to tez wymaga wszystko jasne!