Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Wielokrotnie robiłam już zakupy w sklepie Jysk w Nowym Sączu, ponieważ jest tam wiele akcesoriów ułatwiających wyposażenie domu i uprzyjemniających jego wnętrze. Ostatnia moja wizyta sprowadzała się do kupna wcześniej już wypatrzonego produktu na prezent. Po wejściu do sklepu, jak zawsze, dało się zauważyć produkty objęte promocją, które wyłożone były w widocznym miejscu - w koszach, lub przy kasie). Towar na półkach był opisany, pod spodem znajdowały się ceny - te promocyjne były wyróżnione rzucającym się w oczy kolorem. Bez problemu znalazłam interesujący mnie towar i udałam się zapłacić. Tam niestety spotkał mnie zawód. Tylko jedna kasa była czynna, stała przy niej inna klientka, która chciała wymienić kolor kupowanego właśnie przedmiotu. Kasjerka wezwała pracownika, który rzekomo był odpowiedzialny za odpowiedni dział. Poprosiła go o wymianę koloru, a on stwierdził, że nie wie gdzie to może być (sprawiało wrażenie, jakby się nie orientował gdzie leży dany przedmiot). Jednak poszedł poszukać. Trwało to chwilę, za mną zebrała się już spora kolejka, a kasa wciąż jedna. co do samej obsługi przez Kasjerkę, nie mam uwag negatywnych. Pani była ubrana w firmowy strój, posiadała identyfikator, była uprzejma, zaoferowała reklamówkę, podziękowała za zakupy. Przez ten incydent z wymianą kolory odniosłam wrażenie, jakby w sklepie było zamieszanie, pomimo, iż na pierwszy rzut oka wszystko jest poukładane i estetyczne.