Opinia użytkownika: Aneta_650
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Szukając telewizora w cenie do 1800zł z funkcją smart tv odwiedziłam kilka sklepów. Jednakże obsługa, w zasadzie poziom wiedzy jednego z pracowników sieci SATURN w złotych tarasach zażenowała mnie doszczętnie, pomimo iż dotychczas w przypadku tej sieci miałam jedynie dobre wrażenia. Wygląd, otoczenia zgodnie ze standardami. Pięknie, miło, przyjemnie, w tle przyjemna dla ucha muzyka. Ceny wyśrodkowane, niezbyt wysokie, dość konkurencyjne, oferta bogata i mocno zróżnicowana, dostosowana właściwie do ludzi o każdym stopniu zasobności portfela. Zachowanie personelu również nie budzi większych zastrzeżeń poza jednym, bynajmniej bardzo ważnym z mojego punktu widzenia aspektem. Dotyczy on funkcji telewizorów o które pytałam: podeszłam do pracownika sklepu prosząc o poradę jaki telewizor mógłby mi zaproponować w określonym przeze mnie budżecie posiadający funkcję SMART TV. Zaproponowano mi kilka modeli. W trakcie rozmowy z pracownikiem sieci zapytałam o niesprawdzoną wcześniej przeze mnie możliwość łączenia się z internetem takich telewizorów. Wiedziałam, iż możliwe jest podłączenie za sprawą przenośnego punktu wi-fi, chciałam jednak poznać dodatkowe możliwości. Pracownik ten, dość ordynarnym tonem odpowiedział że połączenie w ten sposób w ogóle nie będzie możliwe, coś takiego nie istnieje. Gdy odpowiedziałam iż wiem że taka możliwość jest i korzystam z niej w przypadku innym sprzętów oraz inni korzystają w przypadku podobnych telewizorów w odpowiedzi usłyszałam: "nie ma takiej możliwości". Zrezygnowałam z dalszej pomocy tego Pana, jak również zakupu telewizora w sklepach tej sieci i postanowiłam kupić go w małym niesieciowym sklepie prywatnym.