Opinia użytkownika: Kacper_59
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Punkt sieci Lidl o niezbyt szczęśliwym prosperowaniu. Otóż konsumentowi od razu rzuca się w oczy parę problemów(o których materii powiem). Otóż największym minusem jest wszechobecny bałagan; nieuporządkowanie towarów. Przedmioty leżą poukładane w dosyć chaotyczny, paralityczny wręcz sposób. Widać są wrzucane na półki sklepowe z brakiem jakiejkolwiek dbałości- ich ekspozycja odstrasza klienta, zamiast przyciągać. Cóż, osoby wykładające towary najwidoczniej nie potrafią dobrze wykonać powierzonego im zawodu. Częstym, wręcz bardzo częstym zjawiskiem jest też odnajdywanie produktów na półkach, gdzie nie jest ich miejsce. Dosyć jasne jest to, iż niektórzy konsumenci przed kasą chociażby niedbale odkładają produkty na najbliższe półki. To nie jest nic nowego, ten fenomen jest zauważalny w każdym sklepie, w każdym markecie. Problemem jest to, iż w tym punkcie sieci LIDL nikt nie dba o kontrolę i uporządkowanie produktów. Z dłuższych obserwacji mogę także stwierdzić, że personel nie należy do najmilszych względem klienta.