Opinia użytkownika: magmalena
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: To druga moja opinia dotycząca tego miejsca i ku memu zdziwieniu niestety bardzo negatywna.. Zamówiłam razem z mamą w BRW dwie sofy, każda o wartości około 2200 zł co w moim odczuciu nie jest małą kwotą. Podczas zamawiania sofy (co opisałam w poprzedniej opinii) byłam bardzo zadowolona z obsługi, zostałam poinformowana, że czas oczekiwania na sofy to około 6 tygodni. Numer kontaktowy był numerem mojej mamy, która pracuje codziennie do 16. Obie sofy były zamawiane w zbliżonym lecz nie tym samym czasie, dzieliła je odległość około 2 tygodni. W trakcie oczekiwania na pierwszy z mebli jednego dnia mama zauważyła na swoim telefonie jedno nieodebrane połączenie około godziny 14 z „numeru zastrzeżonego”, po około 3 dniach pojawiło się kolejne połączenie około godziny 13 także z numeru zastrzeżonego. Kiedy minął już termin 6 tygodni a nikt z BRW nie poinformował nas o tym, że sofa już czeka na magazynie postanowiłam zadzwonić do BRW aby to sprawdzić, Pani w bardzo niegrzeczny sposób poinformowała mnie, że: „było dzwonione, ale nikt nie odbierał a my dzwonimy z numeru zastrzeżonego”, widząc połączenie z numeru zastrzeżonego moja mama nie była w stanie stwierdzić, że to akurat BRW a może jakiś akwizytor ? Jest to dla mnie nie zrozumiałe, że tak wielka marka jak BRW nie jest w stanie informować klienta w sposób jasny i zrozumiały o dostępności produktu, między innymi poprzez dzwonienie z numeru nie zastrzeżonego. Gdyby ta sytuacja zdarzyłaby się jednokrotnie mogłabym jakoś to zrozumieć jednakże oczekując na drugą sofę BRW pokazało „klasę”, telefony do mojej mamy wykonywane były znów w godzinach jej pracy, należy w tym momencie zwrócić uwagę na fakt, że Panie, które zajmują się owym dzwonieniem pracują do godziny 20, jednakże wszystkie 5 połączeń dotyczących drugiej z sof wykonywane były w okolicach godzin 13-15 kiedy moja mama nie jest w stanie odebrać telefonu. Tym razem osobiście pojechałam do BRW zapytać czy moja sofa jest już do odebrania i postanowiłam zapytać dlaczego nie zostałam poinformowana o tym, że sofa już jest przy czym Pani w mojej opinii niegrzecznie wyciągnęła segregator i znów poinformowała mnie, że „było dzwonione” i podała daty i godziny wykonywanych połączeń, na co powiedziałam, że moja mama pracuje do 16 i nie była w stanie ani razu odebrać przy czym Pani jako oczywistość powiedziała, że zawsze trzeba coś takiego zgłosić, że klient prosi o połączenie później, jednakże podczas zamawiania sofy o niczym takim nie zostałyśmy poinformowane. Moja ogólna ocena obsługi po ostatnich doświadczeniach z BRW jest fatalna, jestem zdegustowana, że płacąc tak wysoką kwotę za meble nie jestem traktowana jak klient o którego należy dbać tylko jak zbędny mebel o który każdy się potyka.