Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: ”Mocna kolekcja” to wydana gazetka/oferta handlowa Netto, którą wzięłam z tego sklepu jeszcze w okresie ważności cen (do 30 XI) z podajnika w dziale alkoholowym, było ich wiele ładnie obok ofert handlowych prezentowanych. W tej opinii służy mi dziś jedynie do oceny porównawczej z innymi tej kategorii wydaniami, od innych sieci handlowych z którymi się stykam: EKO i Biedronka. Na ich tle Netto wypada ”blado”. W tytule jest ”Mocna..”, ale w efekcie to 9 ofert alkoholi tzw. lepszego gatunku, krótko scharakteryzowanych, jedna w promocji. Kolorystycznie taka sobie szata graficzna, głównie tło ciemnego brązu a’la drewno i brak jest zasadniczej informacji o szkodliwości tych napojów, jest jedynie wzmianka o wieku w jakim można dokonać zakupu i w dodatku umieszczona w niewidocznym miejscu. Nic specjalnego, nic efektownego ani przyciągającego, nie wspominając o jakiejś ”głębszej” przydatności. Specjaliści wydający tą ofertę powinni uczyć się od Biedronki promocji alkoholi.