Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Dopiero co napisałem pozytywną opinię o tym sklepie, niestety muszę napisać drugą opinię z wizyty jaką odbyłem przed godziną.Tydzień temu zakupiłem majeranek w sklepie intermarche. Wczoraj gdy otworzyłem majeranek, moją uwagę zwrócił termin przydatności, który zauważyłem dopiero po otwarciu opakowania. Termin przydatności na opakowaniu wskazuje 2010 lub 2016 rok. Niestety nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić czy ostatnia cyfra to 6 czy też 10. Zgłosiłem to obsłudze i powiedziano mi, że to jest na pewno 2016 rok i że mi nie zwrócą pieniędzy. Na to ja powiedziałem, że równie dobrze to może być 2010, a tłumaczenie że inne majeranki są 2016 mnie nie przekonuje... Dodatkowo powiedziałem że mnie zwrot pieniędzy nie interesuje i ja potrzebuję majeranek i proszę o wymianę na nowy z dobrze wybitym terminem przydatności. Na to Pani Główna Kasjerka odpowiedziała mi, że tego nie zrobi bo towar jest już otwarty "i co ona z tym zrobi". 5 minut później rozmawiałem prawdopodobnie z kierownikiem sklepu (nie wiem bo nie miał żadnej etykiety) i powiedział, że Główna Kasjerka przekazała mu moje uwagi i podtrzymuje jej zdanie, że nie wymienią mi towaru na nowy.Niestety sklep nie wywiązuje się z regulaminu jaki podaje na swojej stronie internetowej. w regulaminu jest jasno napisane:2. Podstawą do wymiany towaru lub zwrotu gotówki za Produkt jest posiadanie przez konsumenta paragonu kasowego dokumentującego zakupu Produktu, o którym mowa w ust. 1, w danym sklepie INTERMARCHÉ i zgłoszenie swojego żądania w tym samym sklepie INTERMARCHÉ,3.Zgłoszenia żądania wymiany Produktu lub zwrotu gotówki w przypadku Produktów paczkowanych można dokonać w terminie 3 dni od otwarcia opakowania, a w przypadku towarów sprzedawanych luzem w terminie 3 dni od daty ich sprzedaży.Bardzo duży minus dla obsługi Intermarche w Rudzie Śląskiej!!!