Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłem TESCO w Rudzie Śląskiej przy ulicy Górnośląskiej. Przed sklepem jest średniej wielkości parking, ale jak na lokalizację oraz ruch, wystarczający.W sklepie panuje porządek, a produkty są dobrze poukładane oraz poopisywane. Po wybraniu produktów do koszyka udałem się do kasy. Przy kasie Pani Kasjerka wraz drugą Panią która jej pomagała, miały problem z obsłużeniem klienta, który kupował 4 puszki piwa + 2 dodatkowe, na które chyba miał dostać rabat (nie wiem, bo nie znam promocji). Panie musiały wszystko wycofać i na nowo skasować zakupy klienta - udało się.Gdy przyszła kolej na mnie poprosiłem Panią o jednorazówkę, Pani zapytała mnie czy chodzi mi o "zrywkę" powiedziałem tak i pomyślałem, że ona nic nie kosztuje, ponieważ Pani kasjerka nie poinformowała mnie o cenie, oraz słysząc słowo zrywka (myślałem że jest bezpłatna), no ale jednak nie była. Po skasowaniu wszystkich zakupów, poinformowałem Panią ekspedientkę, że chce zapłacić PayPass`em. Pani na to poinformowała mnie "ale jest powyżej 50 zł", na to powiedziałem, że tak wiem, i mogę wpisać pin. W tym momencie Pani wyciągnęła do mnie rękę w celu użycia mojej karty PayPass, na to ja powiedziałem, że sam chce zapłacić i zbliżyć kartę, po wcześniejszym przeczytaniu kwoty transakcji, Pani podała mi terminal, a ja zbliżyłem kartę i wprowadziłem PIN.Podsumowując, poza jakością obsługi przy kasie, nie mam żadnych zastrzeżeń do tego sklepu.Zakupów dokonałem 29 listopada 2013 około godziny 15:45