Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Poszłam do salonu Orange, ponieważ miałam problemy z pieniędzmi na koncie. Na miejscu okazało się, że nie mogą mi pomóc, bo nie mają dostępu do listy połączeń, którą ja mogłam sama sobie sprawdzić na moim profilu. Logiczne? Nie wydaję mi się. Spotkałam jednak miłą panią, która powiedziała, że może połączyć mnie telefonicznie z konsultantem. Zgodziłam się. Konsultant rozwiązał mój problem przez telefon, czego zrobić nie mogły osoby pracujące w danym salonie. Inna sytuacja spotkała mnie w niedzielę, kiedy chcąc wyrobić kartę microSIM usłyszałam, że nie mają takiej usługi w salonie i mam się udać do drugiego salonu. Jedyne, co mi mogła zaoferować obsługująca mnie pani, to wycięcie karty na moją własną odpowiedzialność. Pytanie podstawowe: po co taki salon, gdzie tak naprawdę nie można załatwić podstawowych spraw. Nie mówię o kwestiach związanych z umowami, ale o sprawach dotyczących codziennego użytkowania telefonii komórkowej. Nie polecam klientom wybierać tego salonu na rozwiązanie jakichkolwiek problemów z operatorem.