Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Sklep położony jest w dobrym miejscu , lecz jest w nim ciasno w porównaniu do innych tego typu sklepów. Do tej pory chętnie kupowałem ze względu na fachową obsługę. Niestety dzisiaj wyszedłem zniesmaczony sposobem obsługi . Kupowałem tusze do drukarki HP ( dokładnie wiedziałem czego potrzebuję ). Miałem już w ręce 2 z nich , brałem trzeci , gdy pracownik zaoferował pomoc i podał mi ostatni ( czwarty ) tusz , zabrał wszystkie i udał się do komputera żeby wystawić dokument. Po moim pytaniu " na co ja czekam ?" , odpowiedział , że musi wystawić dokument WZ . Sytuacja stała się bardzo irytująca bo musiałem bez sensu czekać aż jego kolega zwolni komputer , żeby wystawić dokument formatu A4 . Na moje pytanie "czy nie mogę zapłacić bez tych procedur w kasie ?" odpowiedział , że mogę i w mało elegancki sposób próbował mi wręczyć wybrane przeze mnie tusze.Rozumiem , że pracownicy rozliczani są z wielkości sprzedaży , lecz nie akceptuję sposobu w jaki się to odbywa. Czas traci klient , pracownik a inni klienci czekają na obsługę . Jest tym bardziej chore , że kosztuje wbrew pozorom dużo pieniędzy ( jedna kartka A4 może mało , ale jak się przeliczy ilość pracowników ,transakcji, sklepów i dni roboczych to robi się z tego pokaźna suma ) . Z powodu chorych procedur ( o takich procedurach poinformował mnie kierownik jednostki)potrzebne tusze kupiłem ( w tej samej cenie) w innym sieciowym sklepie . Tu dla odmiany obsługujący podał mi tusze , poszedł do kasy , skasował i wystawił bez zbędnych procedur paragon . Sposób organizacji RTV EURO AGD jak na XXI wiek uważam za prymitywny . Więcej tam nie kupię nic ( chyba , że w internecie bo mają procedury jak inne normalne sklepy ).