Opinia użytkownika: Krystyna_193
Dotycząca firmy: Golden Tulip
Treść opinii: Hotel znajduje się w bardzo bliskiej odległości od stacji PKP Warszawa Centralna, co jest dużą zaletą. Pani na recepji dokonująca rejestracji gościa była bardzo uprzejma i uwzględniła wszelkie prośby gościa, jak pokój blisko windy z wanną - 704. Pokój był wysprżatany, natomiast zdecydowanie widoczne są ślady wieloletniego użytkowania, jak rodzaj pleśni w kąciku wanny, deska klozetowa posiadała plamę w miejscu, gdzie wyobraźnia natychmiast podpowiadała sposób jej powstania, krzesło w pokoju poplamione, ręczniki w odcieniu szarym, lampka nad lustrem w łazience nie działa. Poza tym pokój czysty, posciel wymieniona, łóżko wygodne, dodatkowo pokój wyposażony w czajnik. Dużą wadą hotelu jest fakt, iż mają ograniczoną liczbę żelazek lub wcale. Już w dniu przyjazdu nie udało mi się dostać żelazka, co niestety nie zmieniło się do czasu wymeldowania., gdyż ktoś z gości wziął i nie zwrócił. Niestety nie jest prowadzona ewidencja, do jakiego pokoju powędrowało, stąd jesli ktoś ma coś nieuprasowane, to będzie musiał jakoś sobie poradzić. Śniadania smaczne, a jedzenie wygląda na świeże.