Opinia użytkownika: Małgorzata_1695
Dotycząca firmy: W. Śliwiński
Treść opinii: Podczas swoich zakupów 12.10.2013 w nowootwartej Galerii Katowickiej mieszczącej się w samym centrum Katowic byłam świadkiem bardzo słabej obsługi w salonie jubilerskim "W. Śliwiński". Moim celem było kupienie czegoś ładnego na prezent urodzinowy dla mojej znajomej. Salon "W. Śliwiński" prezentował się dobrze, zauważyłam spory wybór ładnej biżuterii oraz kilka modeli zegarków. W chwili kiedy weszłam do salonu nie zostałam zauważona przez personel sklepu ani przez nikogo przywitana. W salonie przebywała tylko jedna klientka, która kupowała biżuterię a cała trzyosobowa obsługa salonu towarzyszyła jednej Pani, która zdecydowała się kupić biżuterię. Miałam wrażenie, że personel salonu jest miły i pomocny tylko dla klientów kupujących. Stałam dłuższą chwilę przy ladzie i nikt z obsługi nie zainteresował się moją osobą. Najbardziej zaskoczył mnie fakt kiedy zobaczyłam jednego z Pracowników jedzącego gofra z bitą śmietaną na salonie. Po chwili wyszłam z salonu z ogromnym niesmakiem. Odchodząc pożegnałam się ale niestety po raz kolejny nie zostałam zauwazona ani usłyszana przez obsługę. Myślę, że w przyszłości wybiorę się do konkurencyjnego salonu jubilerskiego.