Opinia użytkownika: Piotr_2057
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Wybrałem się na zakupy po przeanalizowaniu gazetki.Na miejscu w hipermarkecie okazało się jednak, że produktu w "młynku Ka.. " za 3,99zł nie ma żadnego choć naszukałem się go między przyprawami tylko konkurencyjne "Ko...." były po ponad 6zł. Poprosiłem o pomoc obsługę -pani z działu warzywnego miła,ale także nie umiała mi pomóc-zawołała koleżankę. Natomiast osoba z tego działu poinformowała mnie, że NIE MA TEGO PRODUKTU. Nawet śladu z informacją cenową nie było więc pewnie kolejna "wirtualna promocja" :(( Niestety coraz częściej się to zdarza, że produktów promocyjnych z gazetki klient nie może kupić w tej cenie z powodu braku ich dostępności w markecie. Kupiłem także 4 bułki a jak się okazało w domu trzy z nich były chyba wczorajsze bo tak twarde, że ledwo dało się zjeść. Kolejek do kas nie było a kasjerka Edyta - młoda i miła - zachowanie bez zarzutów. Jednak ogólne niezadowolenie z braku produktów promocyjnych i nieświeżego pieczywa nie napawa optymizmem.