Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Sephora

Treść opinii: Kierownictwo sklepu oraz personel nie przestrzega prawa do reklamacji towaru zakupionego z wadą z godnie z prawem unijnym i ogólnopolskim do reklamowania towaru z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy.Panie są miłe i pomocne do chwili kiedy konsument nie dokona zakupu.W przypadku w.wym.próbują informować konsumenta,iż mogą tylko wypisać reklamację do producenta,gwarantując mi równocześnie za niego pozytywne załatwienie sprawy,co jest niezgodne z prawem dochodzenia moich roszczeń bezpośrednio od sprzedawcy,który mi sprzedał towar a nie odpowiedzialności od producenta.Oburza mnie nieznajomośc podstawowych praw wzgledem konsumenta i nie dbanie o dobry wizerunek firmy w której pracują.Nadmieniam,iż prosiłam o wymianę wadliwego towaru(wartego49 zł) na wolny od wad.Na kasie wsi jakaś karteczka która informuje o jakiś wewnetrznych zarządzeniach firmy,którą kazała mi przeczytać Pani kierowniczka a którą całkowicie zignorowałam,ponieważ wiem,że wewnętrzne przepisy jeśli nie są zgodne z przepisami unijnymi,mnie nie obchodzą.Karteczki nawet nie przeczytałam.Po 3 rozmowie i powołaniu się na konkretne przepisy i posłużenie się odpowiednimi paragrafami-Pani kierownik zmieniła zdanie i przychyliła się do mojej grzecznej prośby o wymiane wadliwego towaru.Problem polegał na tym,iz chciałam skorzystać z przysługującego mi prawa reklamacji z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy a nie z narzucanego mi(zdaniem pracowników sklepu z kierownictwem na czele)reklamacji do producenta.Problem powyższy dotyczył nie składu kosmetyku,który mógłby być wadą ukrytą,ale wady fizycznej łatwej do stwierdzenia-nie działał rozpylacz,płyn ściekał mi po palcach zamist rozpylać się równomiernie po włosach .Była to mgiełka do włosów za którą zapłaciłam 49 zł(plus koszty dwukrotnego fatygowania się do w.wym.sklepu(4bilety autobusowe),,2 rozmowy telefoniczne i stracone nerwy.Wystarczyło tylko sprawdzić,czy produkt działa,jeśli nie to przeprosić niezadowoloną klientkę,wymienić wadliwy kosmetyk na sprawny,przeprosić i nie byłoby problemu.A tak jest kolejna negatywna opinia.