Opinia użytkownika: Monika_2678
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Placówka Eurobanku na Starym Mieście w Olsztynie jest, w mojej opinii, miejscem przyjaznym klientom. Zarówno fachowość obsługi, jak i miłe zachowanie pracowników wobec klientów jest godne pochwały. Bardzo mi się podoba, że osoby pierwszego kontaktu potrafią udzielić wyczerpujących informacji o oferowanych produktach banku, a jeśli zdarza się, że problem zadany przez klienta jest bardzo skomplikowany, wtedy na miejscu jest menedżer banku i ewentualnie on rozjaśnia wszelkie wątpliwości. Nigdy pracownicy nie podają odpowiedzi wyssanych z palca, a także informują o REALNYCH kosztach np. kredytu. Nie ma problemu także, jeśli klient zażyczy sobie porównania oferty Eurobanku z innymi bankami.Wygląd miejsca jest schludny, a wystrój wnętrza nie jest przeładowany niepotrzebnymi detalami. Krzesła dla klientów są wygodne, a do omówienia bardziej zaawansowanych spraw, jak np. omówienie warunków kredytu hipotecznego, służy oddzielone ścianką miejsce, gdzie swobodnie można podać wszelkie niezbędne dane bez obawy, że inni klienci banku nas usłyszą. Czas obsługi, jak to w bankach, jest różny w zależności od załatwianej sprawy. Nigdy jednak nie zdarzyło mi się czekać na obsłużenie, jeśli pracownik baku był wolny - wtedy "z marszu" jest się obsługiwanym. Tą placówkę mogę z całą odpwiedzialnością polecić każdemu.