Opinia użytkownika: Joanna_2767
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Brak samodzielnej inicjatywy ze strony pracowników, aby udzielić pomocy przy wyborze produktu pomimo dłuższego zastanawiania się i porównywania asortymentu na pólkach. Po samodzielnej prośbie o pomoc obsługa okazałą się miła, sprawna, a personel posiadał wiedzę na temat proponowanego asortymentu oraz jego ceny. Pozostali pracownicy wykonywali swoje obowiązki (brak prywatnych rozmów, czytania gazety, oglądania stron internetowych). Obsługa na kasie również sprawna i szybka. Osoby pracujące na kasie uśmiechnięte i chętne do pomocy - kasjerka własnoręcznie zaznaczyła na tyle paragonu zgłoszoną przeze mnie usterkę na zakupowanym produkcie (zabrudzona ramka na zdjęcie) i poinformowała o możliwości zwrotu lub wymiany w przypadku, kiedy zabrudzenia nie będzie się dało usunąć we własnym zakresie.