Opinia użytkownika: Dominika_389
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Pojechałam z mężem na zakupy do LM, po napęd do bramy przesuwnej. Przy okazji trafiliśmy na Dni Bohatera Domu. Atmosfera była niesamowita, każdy dział reprezentował inną dyscyplinę sportową. Nas obsługiwała drużyna hokejowa. Pracownik wszystko wyjaśnił mężowi ze szczegółami, że w pewnym momencie nie wiedziałam o czym mówią. Dzięki temu Panu zaoszczędziliśmy mnóstwo czasu, ponieważ dokładnie wyjaśnił sposób montażu, mąż mówił co już mamy, a Pan wskazywał co jeszcze będzie potrzebne. Tym sposobem kupiliśmy wszystko co było niezbędne, a mąż wiedział od czego zacząć. W domu się jednak okazało, że na opakowaniu była informacja o gratisowych pilotach i jakiejś prowadnicy czego w pudełku nie było. Mąż od razu zadzwonił do sklepu, powiedziano mu, że to należało odebrać u pracownika. I w takim układzie musimy wrócić z całym pudłem, bo inaczej ochrona nas nie wypuści ze sklepu. Małżonkowi podniosło się ciśnienie, bo to ponad 35 km w jedną stronę, a do zamknięcia sklepu pozostało 30 min. Pracownik stwierdził, że możemy przyjechać następnego dnia. Tak też zrobiliśmy. Sam kierownik działu wydał gratisy i przeprosił za nieporozumienie. Pomimo tego, że musieliśmy odwiedzić ten sklep ponownie, uważam że warto, dzięki dobrym promocjom i wysokim kompetencjom pracowników zaoszczędziliśmy prawie 1000 zł.