Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Reklamuje nieprzyznane mi 1000 punktów payback za pierwszy zakup w sklepach internetowych. Wiem ze na dniach reklamacje moją uznają bo przecież transakcja doszła do skutku, jednak z opóźnieniem trzy tyg z winy sklepu a nie winy payback, jednak moja opinia dotyczy korespondencji mailowej z payback, chodzi o to ze po 5 razy muszę wyjaśniać zaistniała sytuacje (REKLAMACJE) a i tak nikt kompetentny sprawą się nie zajął do tej pory (22.11.2013r). W końcu się wkurzyłem i opisuje tą cała sytuacje. W dodatku payback (któremu do tej pory ufałem) polecał mi te sklepy w których zrobiłem zakupy i właśnie w polecanych sklepach w jednym z przypadku transakcja nie doszła w ogóle do skutku bo sklep z zamówionych 5 rzeczy miał tylko 2 i zamówienie anulował. A Drugi polecany sklep przez trzy tyg nie realizował zamówienia gdzie wpłata była z mojej strony natychmiastowa.