Opinia użytkownika: magmalena
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Potrzebowałam konta bankowego więc stanęłam przed wyborem banku, jestem osobą oszczędną i ważne dla mnie były całkowite koszty utrzymania konta, chciałam aby były one jak najmniejsze. W celu znalezienia najkorzystniejszego banku postanowiłam zgłębić wiedzę i porównać oferty wszystkich banków dostępnych na rynku. Przez ponad 2 tygodnie odwiedzałam różne banki, w jednym z nich nikt nawet się mną nie zainteresował, natomiast wizyta w Multibanku była najmilszą z nich, byłam mile zaskoczona ponieważ pomimo że szukała konta jak najtańszego a moje wpływy nie miały być za wysokie to w Multibanku czułam się jak klient z bardzo zasobnym portfelem. Po wejściu do banku zostałam powitana, zaproponowano mi kawę lub herbatę a także zapytano w jakiej sprawie odwiedziłam bank, następnie została mi przydzielona jedna z pracownic, która zaprosiła mnie do swojego biurka i zaczęła przedstawiać mi ofertę jednakże nie zapominała o moich potrzebach i pytaniach jakie jej zadawałam, była rzetelna, konkretna i szczegółowa. Po tej wizycie wiedziałam, że to właśnie ten bank będzie moim bankiem, jest dla mnie ważna obsługa klienta ponieważ to ona powoduje moje samopoczucie po wyjściu z banku czy sklepu. Jestem klientem Multibanku dopiero rok jednakże podczas kilkunastu wizyt w placówce w moim i sąsiednim mieście zawsze czuje się cenionym klientem. Jak dla mnie jakość obsługi na 6+.