Opinia użytkownika: Krzysztof_1356
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Klientem powyższej firmy jestem od kilku lat. Na początku korzystałem z usługi telewizyjnej oraz dostępu do Internetu. Obecnie korzystam jedynie z oferty telewizyjnej. W najbliższym czasie mam zamiar zmienić dostawcę usługi telewizyjnej i z tego powodu udałem się do salonu sprzedaży w celu poznania obecnych promocji. Umowę z powyższą firmą mam na czas nieokreślony od ponad roku. W placówce Multimedia Polska w Tomaszowie Mazowieckim nie byłem od ponad roku.Obsługa tomaszowskiej placówki jest miła i kompetentna. Pracownik był dobrze przygotowany merytorycznie oraz pozytywnie nastawiony do mnie jako klienta. Konsultant zaproponował kilka rozwiązań, które w mojej ocenie nie są korzystne w porównaniu do ofert konkurencji. Otrzymałem ulotki i materiały reklamowe z obecną ofertą. Oferta pod względem ceny usług nie jest adekwatna do sytuacji rynkowej w tej branży. Korelacja pomiędzy ceną, a parametrami świadczenia usług i ich jakością, jest skrajnie niekorzystna dla oferty Multimedia Polska. Propozycje dla stałych klientów, z kilkuletnim stażem jako usługobiorcy, są po prostu za drogie. Konkurencja tj. UPS, Vectra czy nawet alternatywni, niezależni operatorzy mają lepsze oferty. Sala obsługi klienta była czysta, wygląd miejsca obsługi spełniał wymogi dla tego typu stanowisk. Czas obsługi przy stanowisku był do przyjęcia pod względem ilości zaproponowanych usług oraz liczby zadanych przeze mnie pytań.Mam zastrzeżenia zakresie dotyczącym organizacji pracy. Podwyższa placówka ma tylko 3 stanowiska do obsługi klienta. Natomiast klientów było bardzo dużo, co jest częstą sytuacją ( opinia klientów czekających w kolejce). Na rozmowę z konsultantem czekałem ponad 40 minut! Gdybym miał podpisać umowę jako nowy klient, zrezygnowałbym z usług tej firmy i skierował się do konkurencji. Ewidentnie w tej placówce, potrzebna jest recepcja aby rozwiązywać prostsze sprawy klientów ( potwierdzenie opóźnionych płatności czy zgłaszanie uszkodzeń).