Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grażyna_226

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Godz.20:00 .Sklep znajduje się w trakcie przebudowy, ale pracuje w normalnym wymiarze pracy. Mimo tego miejsc do parkowania nie brakuje, koszyki zewnętrzne pospinane, uporządkowane. Przed wejściem, na wycieraczce, mnóstwo śmieci w postaci papierków lub paragonów. Czynne dwie kasy, po pięciu klientów przy każdej. Zaraz przy kasach stoi wielki karton załadowany małymi podartymi kartonami. Wewnątrz sklepu też. W związku ze zmianą ułożenia asortymentów w sklepie panuje bałagan, trudno odnaleźć poszukiwany artykuł. Papier toaletowy, poukładany w bardzo wysokie stosy, poobsuwane, zagrażające bezpieczeństwu klientów. 3 pracowników układało towar, nie zwracając uwagi na klientów( wyrzucając na środek alejki zarówno kartony z towarem jak i puste pudełka), drabinka wystawiona na środek alejki. Poruszanie się w tych warunkach wózkiem, jest wręcz niemożliwe.Takie zachowanie pracowników, przy wykładaniu towaru, nie jest w tym sklepie, związane z obecną sytuacją przebudowy- to standard. Niestety, to klient musi się przyzwyczaić i balansować między produktami. Po dokonaniu zakupów udałam się do kasy, godz. 20.28, czynne 3 kasy. Klientów 2-3 przy każdej kasie. Kasjerka - kobieta, włosy ciemne,ubrana w strój służbowy z przypiętym po lewej stronie identyfikatorem. Każdego klienta witała a potem dziękowała za zakupy. Ze sklepu wyszłam o godz. 20:33 Dodatkowa moja uwaga - wystawiona przeze mnie ocena za "zachowanie personelu" jako "ok.",dotyczy pracowników na kasie. Większość pracowników na sklepie oceniłabym fatalnie.