Opinia użytkownika: AgnieszkaMarta
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: w sklepie Auchan robiłam zakupy, już przy pierwszym regale gdzie oglądałam futerały do telefonu pojawił się malutki ochroniarz z miną przestraszonego dziecka informując mnie że towaru się nie dotyka,po czym zjawił się pracownik sklepu z zapytaniem czego chce ,odpowiedziałam że na etui nie ma napisanego typu telefonu do którego pasują w/w pokrowce,na co on skwitował że tego co szukam to nie ma .Potem cały czas ktoś za mną chodził i patrzył czy przypadkiem czegoś nie chcę ukraść. Zostawiłam w tym sklepie ponad 200 zł na art. po wyjściu ze sklepu stwierdziłam iż jedna rzecz którą nabyłam jest niekompletna,więc zaraz poszłam ją wymienić,udałam się do działu klienta gdzie pracownica odesłała mnie do działu reklamacji gdzie nawet nie chciano wysłuchać co mam do powiedzenia.kierownik zapytał się ile to kosztowało,kiedy usłyszał że towar kosztował 12 zł ,to parsknął śmiechem. Poszłam z powrotem do działu klienta i poprosiłam o rozmowę z menagerem, po chwili kobieta zadzwoniła do menagera i po rozmowie kazała iść na sklep i poszukać brakującej części.