Opinia użytkownika: Piotr_2057
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Potrzebowałem złożyć reklamacje w salonie firmowym. Niestety za połączenia z BOK ten operator nalicza także swoim klientom opłaty więc lepiej czasem iść do salonu. Obsługiwał mnie pan Bartosz D. pracownik uczący się ale szkoliła go w trakcie bardzo kompetentna pani. Na wejściu do salonu wszyscy konsultanci byli zajęci, ale szybko to jedno stanowisko się zwolniło,a wcześniej pani w czarnym firmowym ubiorze zapytała mnie o powód wizyty w salonie, którym była reklamacja - a raczej kwestia korekty do wystawionej faktury, którą BOK po korespondencji mailowej mi przyznał a nie wystawił tzn. nie pomniejszył rachunku o wynikającą z ustaleń kwotę. Mimo, że pan Bartosz dopiero się uczył sprawę udało się załatwić w około 20minut co w porównaniu np. z gł. salonem tego operatora w Łodzi oceniam pozytywnie, choć może to kwestia przypadku bo w weekend kolejki do wszystkich stanowisk były do samych drzwi i nie zdecydowałem się wówczas na oczekiwanie. Sprawa została przekazana poprzez system do poprawy - co do czasu realizacji i reakcji operatora czekam. Mam nadzieję, że sporo przed terminem płatności (chyba 27XI) stosowna korekta pojawi się na moim koncie abonenckim. Duży plus dla szkolącej młodego pracownika pani, że pokazała niedoświadczonemu panu jak załatwia się odrobinę trudniejsze sprawy niż tylko sprzedaż standardowej oferty. Także zapytała mnie o obecne plany taryfowe i ewentualną możliwość lub chęć zmiany i kierujące mną intencje oraz potrzeby. Brawo, że wykorzystała próbę sprzedania dodatkowych produktów i mimo odmowy nawiązała pozytywną relacje.